Selesai masalah yang satu ini

Alhamdulillah, masalah yang terjadi di cameron last week telah selesai. Kami telah berjaya menyelesaikan perkara tersebut dengan tuan punya kamera dan beliau juga setuju untuk menerima kehadiran sony t70 (pink) menggantikan dcs - t20 nya (compact cyber shot) yang telah dibelinya setahun yang lalu. Tapi dalam case ini aku telah melayang RM200 kerana sama-sama ingin memikul tanggungjawab beraksi sakan menggunakan cam tersebut. Tapi akan ditopup semula oleh BD pada sabtu ini. Akhirnya selesailah masalah ini. Syukur.

Inilah rupa T70 pink:-
P/s - hope owner puas hati, dah ganti malas plak aku nak amek kamera kat klcc tu cam lantak ko jela labu hehe..okok aku amik punye, risau plak si juna aku kata gini

2 comments:

mr_jayzack said...

ko tau tau jer aku risau..
hahahaha..
jgn bimbang..
aku top up punyer..
duit aku pun melayang..
rm 300 tue..
hahahaa..
tak per..
aku kan bertanggungjawab..
hahahaa..

elliashah said...

haha sorry membimbangkan ko,
bulan ni bulan sengkek after sebulan aku beronggeng last month.
puas hati aku berjalan..

aku tau ko bertanggungjawab, no worries.