lesen ep 4 - dr blog frenster

hr ni tak semena-mena aku telah berjaya drive sendiri sampai ke lowyat
sungguh menakutkan, and sape kate engine tak leh mati kalo auto..haha auto pun bolehlah cuma nasib malang skit lah orang tu kena iaitu aku..

Tapi kalo tak kerana kejadian tersebut (rahsia geng pg cameron hr tue) tak de kejadahnya aku akan pergi sendiri ke lowyat tanpa niat. tapi ok la sampai juga aku kesana. habis pusing satu building memang payah nak dapat apa yang aku nak itu, maka skrng kecewa skit la riso kerana tak dapat tolong member aku then tak tau camne nak tell the truth (rasa bagi pihak member kununla)
hope semuanya baik..juna kita kene berterus-terangla..honesty is the best policy now, before kita proceed dgn idea kita seterusnya..

masih kurang pakar dr segi nak memotong especially bila nak potong lori, kene improve la skill aku nie. hopefully aku dapat keberanian utk drive ke area damansara plak coz dpt jumpe member class aku yg ramai duk area sana..( nak ke diorang jumpe ko yuya tak mo nya berangan je ko ni)..hehe memang angan-angan itu penting..

P/s - rasa hepi pas dapat jumpe kawa and dayah last week, bakal jumpe sue lusa wowo..me to JB (aku muntah pg JB dulu keje everyweek JB balik hari woo)

1 comment:

Anonymous said...

sis..infom la klu gi jb ye..