tetes mata kerana anak comel

hari ini aku telah mendapat seorang rakan baru dari Fbook hasil dari ketegaran aku bermain farm town itu, apa lagi. namanya sist suriani@nickname surianyjames.Actually bukan nak bercerita pasal aku dpt kwan, tapi nak menceritakan tentang dua orang anak sist ini yg sangat comel. Ya allah betapa comelnya anak sist ni..sehingga aku suke sangat, habis pic aku view sampai aku menitiskan air mata sikit (jiwa lembut sudah datang) melihatkan kecomelan dan keletah Iman dan Alisya yg sangat la cute. Rasa cam bersyukur gile aku utk sist ni sbb anak yg dikurniakan kepada dia teramatlah comel dan kelihatan sangat bijak. Semoga sist su dimurahkan lagi rezeki dan bahagia bersama keluarga di UK ok.

P/s-adakah perasaan keibuan memang kuat dalam diri setiap wanita, apabila menginjak usia perangainya seakan-akan berubah menjadi matang dengan tidak disengajakan. Akhirnya aku semakin matang. Semoga aku menjadi insan yang diberkati dan berguna di masa akan datang. AMIN. (Nak anak comel jugak - miang)

Hidangkan korang gambar2x Iman dan Alisya ok. (Izin guna gambar sist suriany yea.)

alah cam solehah plak cute

geram kerana cute..alahai indah ciptaan tuhan

pandai posing senget anak sist ni

Alisya dengan lesung batu, boleh standby nak bergambo,
memang cute

Tgh makan hotdog sambil pose kepala senget

No comments: