Pic from langkawi

Memory card aku selamatlah, rasa sedikit lega kerana segala memori indah bersama keluarga dapat dikenangkan bersama. Sambil tengok gambar lucu hati rasa girang sambil terkekek-kekek gelak depan gambo. Berbunga rasa dapat tgk pic walaupun phone rosak. Yang penting keluarga happy dulu.. Ok layan sahaja moment happy ku bersama keluarga.

walking at tasik dayang bunting

pose akak yang excited kat pulau dayang bunting


Time nek bot nk wat island hoping

Abah favourite pose (nape ntah suke gini)

Mama pose control cun + ayu

Gaya tak reti pose, uweks

pose himpit sakan kasi muat phone at jetty kuala perlis

P/s - Langkawi berjaya menaikkan motivasi aku untuk kembali kuat bekerja dan belajar. Semoga aku akan lebih berjaya kelak. Amin ( dalam proses nak pergi beijing, cayok-cayok)

4 comments:

elliashah said...

wsalam,
mana ada blog ini bermaklumat,
ini blog tiada hala tuju
hanya untuk suka - suka
TQ ye

Zaini said...

aku paling suke abah kau haidar. peh!

haha.

elliashah said...

eh zaini,
lama kamu tak hupdet blog,
rindu mo membacanya,

nape la suka abahnya..haha abahnya memang begitu..

haha

~~DucKneSs~~ said...

slm..tumpang lalu..
tapi saje gatai nak menyelit komen..buleh yek..

jeles bangat tengok jenjalan bersama femli..(0_o') kalu aku travel,hanya berdua aja..aku n sis..dets all..btw,enjoy ur incoming trips..aku sokong hidup yang banyak melibatkan journey to other places..i loike it very much..*wink