Salam Birthday to My luvely Mom

SWEET 47th BIRTHDAY TO MAMA


Ya allah, aku boleh sampai luper beday mama semalam (1june),
biasanya malam jam 12 mesti nak wish, ni boleh pagi2x..jam lapan aku aku baru wish..
nasib mama pergi rewang kat kg tue jugak, jadi sms pun dia tak reply petang sikit baru reply tq..hehe mama memang tak pandai bermain kata-kata.

Sms sms tak reply, takde kedit ke (aku terpikir)
bukan ghupanya, mama takde kat umah jadi aku call lah abah,
tanye abah watper beday mama ni, abah kata dah siap masak spesel untuk dia.
wow masak pe spesel, adalah resipi ubi kayu nak kasi dia makan..
haha kejam sungguh abah sempat melawak, dengar dek mama kang nangis (gelak je)

tahun ni memang tak de la sesambut sbb komitment kerja, tapi insyallah hadiahnya aku akan bwk pergi berjalan ke langkawi next week. hope mama happy and dapat pergi buat hobi yang dia suka iaitu belanja-belanja...

Ok mama luv you so much. terima kasih sebab selalu doakan kakak berjaya dalam apa yang dilakukan walau tak le perform sangat hehe..Maaf kekadang mengecewakan kerana sering tipu..hehe..



No comments: