debaran transformers 2

kapten lennox and their handsome team ( paling hensom yang negro la)

with decepticon jetfire yang mengkagumi prime

Optimus prime after his death

Baru lepas menonton premier TRANSFORMERS 2 setelah 4 bulan membincangkan debaran excited nak menonton citer ini. ( Si tenggiling luper janji dia nak belanja aku tengok citer Transformers 2 memang dasar la dia ni). Memang sengkang matalah menengok citer sehingga nak terkucil pun sanggup tahan satu moment pun tak nak tinggal. Sangat puasa hati, dan rasanya aku mampu untuk tengok kali kedua jika tetiba lalu depan tgv klcc or memane gsc. (aku siap pakai T-shirt transformers ok)

Malam yg sama jugak aku dapat berjumpa dengan junior2x aku dari ump & kusess (aku boleh cam diorang ni lag)..rasa seronok sebab diorang pun still ingat kat aku. terasa diingati chewah..
Tak banyak dapat borak kerana terus nak menonton cerita, habis cerita pun ktorang melepak sekejap di pelita(mamak) amaran sila jangan makan mamak lagi hanya minum sahaja (ni kira boleh tahan skit je). Dapat menambah kenalan baru seperti aye, carpet, fatin ,wani. nana, farah, aydel dan tak ku sangka senior kmm aku yakni syukur. Rasa boleh mingle around dengan budak-budak ini. Hope berkekalan kerana aku suka aktiviti berkenalan yang happening cam malam tadi. Sembang tak sedar dah jam 130 pagi, aku kene beransur kerana aku lupa yang aku kene wat take home test yang banyak itu. Lupa jugak ada exam tapi sanggup lagi beronggeng.

Ok. semoga ada rezeki akan kuketemu mereka ini. Okla have to go chow..

P/s - Transformers memang cerita terhebat dekad ini, nak tengok kali kedua plak.

No comments: