Just watched JPBC

Aku baru sahaja balik menonton JPBC, Memang best. Bagi aku menjadi jugak cerita komedi seram ini kerana memang aku terkekek-kekek lebih-lebih lagi part orang minyak asyik menyanyi bila nak bertukar dan the best part shaheizy sam largh yang cute tu haha..bertukar-bertukar cam citer kartun plak.

So everyone, JPBC is recommended movie to watch. Pergilah sokong filem tempatan dan Ahmad Idham hoho. Aku adalah ahli kelab penyokong pengarah muda lagi segak (syamsul, faridkamil, pierre), yang paling penting berbakat largh. Aku pun suka khabir batia sbb cantik sangat shoot yang dia amik. For fun and enjoy aku suke layah afdlin, if not idham memang ok. Tapi tak minat plak owner of citer mukhsin, sepet or mualaf tu. Maybe aku not multicultral type kot. Im konservatif..(village girl)

Tak sbr rasanya nak tunggu movie of the year(my own list lar). Transformer 2 - aku siap dah beli T-shirt dah nak pakai time tengok nanti huahua..Siap dah pakat nk tgk ngn member2x. harap menjadi la korang tu. Kerana aku memang selalu on tapi korang memang payah hoho..
Okla just nak posting something for today. Tomorrow sharp 535 aku akan balik kg because the nextday aku akan berada di Langkawi. Yahoo. Akhirnya aku disana berjaya membawa keluargaku.

Langkawi here I come..
P/s - not here Friday 12th June - Monday 14th June, make sure I do not plow anything at my farm to prevent any waste. Haha

1 comment:

pja said...

huiks..pegi tidak mengajak ak..kihkih..nnt kta plan p singa singa..lalala..~