Study Mission and after that..

Esok 10 Jan 2008, Kelas aku akan bermula. Aku bakal menjadi seorang student U semula. Keterujaannya lebih berbanding belajar Degree dulu. Mungkin sekarang aku dah lebih nampak hala tuju menjadi seorang engineer. Dulu blur.

Setiap hujung minggu pasti akan ada kelas setiap sabtu atau ahad. Mengikut jadual, minggu ini aku ada kelas sabtu dan ahad. Next week 18 Januari aku akan cuti dan juga Tahun baru China cuti.
Cadangnya nak pergi FRIM dan Hutan Rimba Komenwal cuti raya cina ni dengan Mek, kalo Yi (bf mek) ada dia join sekali. Nasib Yi ni cam bleh geng jer. Jadi no hal. Seronoknya kalo dapat Travel selalu dgn geng yang best cam geng K****V.

Hidup makin busy, tapi aku suka dan akan lebih komitted.

Lagi satu rasanya dalam planning adalah ke Sabah, KK. Insyallah harap dapat pergi cuti sem 2 bulan nanti. Ingat nak pergi 8 May, tapi spoil plak sebb aku exam time tu sampai 10hb. Pastu nak next week 17 mei, Kak awin (ofismate terapat) kawin plak, kene sound kene dtg. Jadi cancel.
Jadi aku gi June largh..haha (siapa nak ikut boleh, tambang, tido sendiri2x ok)

Oklah dah mengantuk giler, Kene masuk tido. Online semata-mata nk update blog ini. Doakan saya dapat belajar dan excell dalam MASTER ini k.

Jya Na. Sayonara.

7 comments:

Mohd Hazaruddin said...

heheheh

love u!
geng k****V!
heheheh

bidi mula keje tis monday ... pen pegawai penyelidik ... sementara dia sambung master ...

selamat blaja!

Mr Final said...

Selamat Maju jaye ngan Master... ;)

elliashah said...

TQ..huhu

honto ni, bd chan working tis monday hoho
good..
nanti try mesej dia..

btw mana tau geng K****V..tu sape haha..
pandai..
love d gang too..haha

ko pun slmt belajar..yosh

x-m(kazikarin) said...

alo, dah jadi student..bagus...mana ley udin je ckp i luv u.i luv u too..kwang3

elliashah said...

luv u
all too..

mr junaidi said...

la..sebut jer..
KOREIV is the best ever...
kan senang!!!!

elliashah said...

haha..
alah cam lah tau sangat..
x nak lah nampak obvious..
nanti org ingat aku buyers..
aku buyers ker? hehe x lah kan..
semua org pun best..
cume koriev best sikti lg...dr yg lain
fuyohh..