Slmt thun br dan azam br



SELAMAT TAHUN BARU 2009


posting ni aku buat tepat jam 12mlm time bunga api tgh berbunyi gebang gebung blkang umah.
br aku prsana thun 2008 aku xder azam, masa tue tgh training aku pening jd xde azam br yg dibuat maka thun lepas ni jd satu thun yg xder perubahan bg diri aku melainkan dah transfrom jd org yg bekerjaya.

azam kali ni adalah:

1. better person than last year dr segi ibadah, kerjaya, studies and relationship (asik gadoh & iri hati je ngn org jer)
2. buat master dgn cemerlang n jayanya bersama housemate and workmate at Utm kl tu
3. enhance working experiance with my infra boss
4. dptkan kete sendiri end of year 2009 (if ada kenaikan gaji)
5. Travel a lot hehe

Ok itu jer wat masa ni, cukuplah azam ini yg agak sukar tuk dilaksankan jika xde usaha yg gigih..

P/s - kumpul hrta atau bg harta kat orang not in the list sbb sy orang x upaya.

4 comments:

Anonymous said...

hehe..bgus2..azam yg ckup mntap..tp p/s tuh cube ko terbalikkan..lg sgt bagus ak rse..wahahha...~

Anonymous said...

kurang sorg la azam tu..^^

elliashah said...

azam pun nk jadi list ker..eh jangan bahaya..hehe

elliashah said...

pija
nak reverse kan the P/s camner
bagi harta kat orang ker
ish letih tue..
tunggu next year 2010 okies hehe
azam len plak