terkenang...4 days b4 exam

Argh..cannot stand it..anymore staying in UMP
actually i'll already been in ump for about 3 years..cannot percayalah..dah nak graduate rupernyer..
aku x pernah ada life time cuti kat umah..sbb umah no 2 aku ump.
bila cuti 3 bulan pun aku x kemana..aku balik ump gak..
dan everitime cuti 3 bulan aku akan stay di Ump..sebb apa yer: meh aku listkan..



Tahun 1: banyak pi pjt gunug..naik gua turun bukit masuk sung
ai dan paya..ikut kelab Trex kelab rekreasi..tapi pi sesorang aku jer wat tak tau malu..pi program

(pastu aku buhsan pi program lain plak)




Tahun 2: pi plak bertanding jadi MPP..biasalah sibuk..buatlak program antarabangsa pergi Aceh..kononnya dan bantu orang..memang pun aku pi sana tolong budaka2x aceh dengan ikhlas.. ada plak..kelas shortsem plak...aku x ingat apa..programming C++ rasanya.. (byk susah woo) pastu plak MPP kena stay waktu bdk baru masuk orientasi..biasalah lepak jer di hostel

(jadi aku pun dok lah ump nie)



Tahun 3: pergi plak gatal2x jadi Setiausaha program lawatan ke korea plak...mahu x mahu kenalah dok ump settlekan apa yang patut.. dah pergi korea..balik korea plak..gegatalah aku nak pi repair subject hydraulics.. kononya aku kalo dapat A boleh increasekan pointer aku ler...insyallah bolehnya...

(maka dokler sini belajar..ngn cik shairul and puan nadia)..

kira aku terkenang lah nie.....
sementelah aku dah tinggal sesorang dalam blok c12 aras 2 ini...
banyak benda dah berlaku sepanjang aku di ump ni
sayang rasanya nak meninggalkan ump ni..

kawan-kawan kelas..
lecturer..
bdk2x ump..
program2x..aku..
mpp..

huh..banyaknya..nak ucapkan tak terkata..ada manis ada buruk..
tapi setiap yang buruk pasti ada hikmahnya dan akan menjadikan aku lebih baik dan cekal lg
cukuplah..aku kena study plak. ada test esok jam 10 pg. doakan aku berjaya yer..

Tengah study...akhirnya..

No comments: