diari 3 bulan di universiti..

nampaknya aku akan pulang sebentar ke rumah pada esok hari..jadi bagi menutup tirai sem 6 ini dan 3 bulan cuti aku berada di ump. aku paparkan sikit diari kehidupan yang memaksa aku untuk berada di ump..

yang lain dan tidak bukan adalah...



beraksi sebagai setiausaha program yang otai..akhirnya aku terjebak dalam kancah tinggal di ump selama cuti ni...





kerana mereka aku terpaksa..memaksakan..menyukakan..menjadikan..merelakan diriku terbiar di universiti malaysia pahang berbulan-bulan lamanya..



ini adalah TEMPURA KING..antara produk yang telah dihasilkan oleh team koreiv07 bagi menjana sumber pendapatan program yang akhirnya mengaut untung beribu-ribu lemon ringgit malaysia..SYABAS..




antara pekerja mahir yang terlibat ialah..produksi tunjuk sana ni..

antara bukti penerimaan duit disebabkan pengeluaran produk tempura yang meningkat ialah penerimaan cek RM 5000.oo daripada RBH Berhad akibat kesedapan yang amat sangat sedap TEMPURA KING koreiv07..

apalagi..dengan serta merta kami menukarkan duit tersebut kedalam bentuk WON supaya boleh digunakan untuk membeli-beli di korea nanti..


akan tiba-tiba aku telah dilimpahkan dengan rezeki yang tetiba dimana aku telah memperoleh duit yang datang dari awanakangsaraya sebanyak RM 300.00..alhamdulillah..

tanpa buang masa...aku pun pergilah minum-minum and makan-makan dengan sesunguh-sungguhnya (minum dengan keterlaluan)..sehinggalah...

erk...erggkk......sehinggalah...kelihatan...seakan-akan


yukss...ada seekor KATAK tersepit..sedang terjelir-jelir menengok aku makan...arghhh tidak dapat aku bayangkan..eeeeeee....teringat plak pada kejadian lalu dimana seekor kelawar hitam yang disahkan sebagai katak hitam terbang yang bersayap masuk hinggap ke dalam towel aku.....eeeeeee...(mimpi ngeri)

akhirnya..aku sedar bahawa....rupanya...

telah tertidur dan berangan akibat keletihan belajar untuk short sem aku ..dimana aku telah dikejutkan supaya bangun dan terus belajar dengan bersungguh-sungguh...maka ingatlah supaya belajar mengikut jadual..jangan ada banyak je jadual belajar..tapi x pakai..hehe

akhirnya final exam pada hari ISNIN 18 jun telah tamat dan aku pulang ke rumah 20 jun 2007..9.00 pagi menaiki bus transnasional..yeye..



No comments: