bengang..banyak bilik..(angkut barang)


#%&^(dlm mood tension & pusing..)^@^

bilik..adalah tmpat kita beristerihat jika penat..tmpat nak tido makan lepak..main tenet sampai pagi dan tgk citer ngn member..tapi byk sgt bilik pun masalah..nyampah betullah..
banyak sgt nk kena pindah..bukan pindah body je..pindah ngn harte bende sekali..

....(pendek cite)....
1 mei aritu..aku pi minds 1..apa ni ye? ( alah program bbdk pi nak jd fasi orientasi)..jadi dok la kat utan..dlm khemah ..ini x per sebab best....pastu balik lah ump sampai2x..kena dok c12..bapak jauh blok ni ceruk dunia..eh tapi x lah jauh mana 4 blok je dari blok asal aku...tapi aku x mo pi sana sbb jauh dan sesorang masa tu..jadi aku dok ler bilik konvo aku kat c10..selama 1 minggu.. ( 4, 5 kali angkut barang dari c13 ke c10)

(habis seminggu)
pg la aku dok c12 ..ngn bdk pi korea...
lama giler dok sini..pergi korea..masa korea balik korea bilik tu gakk...8 mei smpi 8 jun jer..(kerja angkut barang plak dari c10-c12 plak)
apa gik...gelabah ler 8 jun check out..tapi aku nak dok mana? aku kan amik short sem..
risau punyer kena bayar aku pun dok check in bilik expoconvo aku yang legalnya..yg 1st td illegall plak...hehe baik hati plak cik noraini asrama tuh..suruh aku stay je c12 tapi atas nama konvo ler..huhu gumbira..bilik free gik.. tapi sampai 23 jun jer..(nasib x angkat barang huh lega)

aku final exam 18 jun..pastu aku pikir nak balik umah jap..then kena dtg balik 25hb untuk minds lanjutan plak..tapi 24hb tu kena kosongkan bilik..masuk bilik baru...(kena angkut brg masuk stor plak).....bilik baru ni c12 tapi boleh plak en..**Z** x bg aku dok situ. kena kuar gak saya x kira..nanti x fair untuk bdk lain..

(.....pirahhh....)
nasib aku lah...kena chek out 19 hb ni sbb aku nak balik pastu dtg balik masuk bilik baru 25hb.(angkut barang lagi masuk c12 plak ) pastu habis mind kena masuk bilik sendiri plak kat c6102..(angkut barang lagi pi bilik sendiri)

tgkler x ker giler kerja aku angkut barang jer dari satu point ke point yg lain...ishish..dah ler penat aku mengeluh dan mengadu dlm blog aku ni..korang mesti x paham punyer..aku je reti sebb aku yg angkut brg..

p/s: moralnya...org asrama..U** tolong laer sistematik skit..ni asyik tukar kawasan blog jer tiap2x tahun..x lalu kami..nasib aku dah nak habis study..chow ler..



No comments: