final exam.....gangstarz....sicknes

Alamak!!! nak exam lar...

Final exam..just around the corner...kalo dikira2x...aku ada dalam 12 jam lagi sblm jam 2.30 petang...bukannya apa. sblm nak mencapai exam ni banyak cabaran yang
aku lalui:


antaranya: aku terjebak ngn virus deman dan melaratlah aku tido selama 1 hari pada hari sabtu...

pastu bolehplak aku diserang siptom2x..wanita (seng****) selama 1 hari juga. Maka aku pun kerjanya tidolah pada hari ahad.. apa banyak punya tidorlah..nilah susah kalo sakit time exam..x leh nak study punyer..mesti baring terlantar jer...



GANGSTARZ


tapi lepas tegk gangstarz di kafe ngn kekwan akhirnya tenaga aku dtg balik dan semangat aku pun meningkat...aku rasa THE LIMA akan memang..and hope diorang menang ler.sebb memang best pun performance diorang. what can I say Indonesion people is really creative.....mulanya bwk lagi Doremi nyanyian P.ramlee..pastu ada duet ngn Mas Idayu siap gelek lagi si rambut afro..tu..memang canggihla..sonok tgk diorg nyanyi. pelbagai genre memang gangstarz betul!!

tapi performance ngn faizal memang best..cam konsert faizal plak

tapi kecewa dengan mendua bila perform individu..x menyerlah..kurang creative dan x bertenaga sangat. tak tau napa. maybe ada masalah wanita jugak kot. hehe..mana tau. apa-pun hope korang buat yang terbaik..

cukuplah aku mengomen pasal diorang ni...aku itulah first time tgk gangstarz ..rupanya best gak . rugi x tgk dari awal kan..nampaknya masa x izinkan aku nak mengomel lagi sbb ada test esok jadi kena study..tolonglah study skit..(pesan pada diri sendiri)..dah lah dah rehat 2 hari wakaka..

mc of the mini skirt...

ok wish me the best ya..wasslam..and viewlah sikit..malam gangstarz ok..(source registred tv3 members)

actually..i dont no what team is this?

kump kepelbagaian saiz

No comments: