Oh diet OMG

Perempuan ini tak habis-habis pasal diet sejak 2-3 tahun ini kan. Jujurlah aku x pernah jaga pemakanan aku sebelum tahun 2009. Jadi aku tak pernah perasan tabiat pemakanan aku tidak sesuai untuk diri ini. Akhirnya aku beroleh banyak kg dalam beberapa tahun. Bila akhir 2009 aku tersentak Akan diri sendiri ekoran kejadian menimbang berat disebuah salon. Sejak iTu aku start aktif dalam activity diet makan dan exercise. Ingat tak bootcamp, marathon, gunung, training, gym at klcc tower, gym at celebrity fitness, aerobic at lynda qudree, jog at bukit wangsa maju and zumba in the house. arghh hecticnye. berat ideal & stamina bole tahan. now weks. Aku hanye perlu kurangkan 8-10 kg sahaja untuk diri ini tetapi ya Allah bergelumang dengan masa dan godaan aku nk berusaha.

Program dah start 12/12/2012 hari tu. ok je progress tp tetiba aku Pergi holiday kantoi beberapa hari dan Akan kembali semula esok. Doa kan aku dpt bertahan sehingga 1 April 2012. Tarikh ini saje je letak. Lepas 2 minggu berat dah tak turun maknanyer aku perlu tukar corak makan. So shopping time tomorrow.

I need motivate myself. Jom sihatkan diri (petikan kekata herbalife kawanku)

Ps - plan trip to londra jom this january

No comments: