Kembali ke Milan

Akhirnya, aku kembali ke Milan. Menaiki emirates KL-Dubai-Milan dan memulakan tugas seperti biasa. Cuaca di sini lebih sejuk Dari 2 minggu yang lalu, Dari avg 1-2 degree menjadi -2-4 degree. Kaki Tangan cepat menjadi Beku jika tidak Bergerak melakukan regangan2 ringan. Makanan memang aku rindukan pasta dan capuchino. Sedang Cuba melaksanakan resolution diet sekali lagi untuk 4 bulan. Keadaan suhu sejuk ini memang membunuhku dengan menggalakkan aku makan2 lebih banyak. Banyak perkara dan perancangan bermain difikiran. Namun segala jawapan perlu dicari dengan masa. Rasa sempit dan terhimpit dengan waktu. Tapi aku gah kan jua diri Kerana aku seorang survivor kan. Sempatkah aku, mampukah aku? Tapi tuhan yang tentukan jalan ini, tetap aku yang menjayakannya atau tidak atas izinNya.

P/s entry kembali ke Milan menjadi puitis pulak (sedang berkira2 Mahu jalan kemana)

No comments: