aku dah ada mood

sebelum cuti raya cina hari tu, haku tersangatlah sibuk dalam kerja tetapi tersangatlah lapang di waktu malam, namun sedikit masa pun tak dapat nak diperuntukkan untuk belajar. hasilnya terkena batang hidung sendiri apabila haku telah diperli mashyuk oleh SV pada SV meeting 2 minggu lepas. Unsur2x perlian yang bakal mengagalkan aku menyebabkan aku tersentak dan tersedar, walhal aku cuma tak berbuat apa-apa pada bulan jan menyebabkan imej ku sedikit tercalar depan SV, so untuk redeem semula trust dari SV maka aku paksa diri dan cubaan untuk tune diri agar berupaya membaca journal & ebook, masyallah punyalah payah. Namun 2 hari sebelum maulidur rasul aku telah berjaya berada dalam mood thesis..amin dan sedang berkembang sehingga sekarang. Meeting semua bersama Sv ahad yang lalu agak melegakan hati namun perlu lebih usaha kerana aku berjanji untuk menghantar hasil pra-project aku ni pada minggu ke 2 bulan March.

bulan 3 ini, aku disiplinkan diri dalam pemakanan ku semula, ekoran bulan feb yang bertaburan menu ku tetapi masih lagi under control..sangat seronok apabila mengamalkan cara pemakanan yang sihat, rasanya berbeza seperti dulu, mood ku untuk workout sangatlah tinggi tetapi 2 bulan ini mac dan april adalah bulan penentuan dalam menyiapkan thesis, project dan final exam. Terpaksa ku pendamkan perasaan bergelora untuk menjejak dance floor with my glitter skirt. Bulan ini insyallah aku akan menjejak jua kelas sabtu or jumaat petang utk melepaskan rindu dendam ku itu. After exam bolehlah aku pulun semula semua jenis dance haha..i will..

trips-argh ghupanya banyak trips menanti ku after exam, redang, trip ke utara sementelah melawat bash kahwin, singapore and KK, pikinik ngn mocha and mek. & sampai tak cukup lak duet aku, asal cuti semester je confirm sengkek sebab habis spend for trips. haha..tak dilupakan attend wedding member2x yang turut menggunakan byk duet haha.

Oklah..kene get back to meja study yang cuma kotak CPU aku, meja dah kene angkat balik oleh housemate..so study atas kotak jepun je..ok cayok2x and doakan haku boleh terus berjuang untuk semester ini, adalah sem yg critikal dan penting buat aku. amin

No comments: