Hentikan demam & keresahanku

hi cukuplah demam terhadap artis ni lelebih FT, mood haku masih lagi ditahap fanatik terhadap FT tapi harus dikurangkan sementara aku sangat sibuk sekarang. Baik kerja mahupun belajar, tetapi banyak berat ke kerja, semester ini gayanya lebih teruk dari sem yang lepas, tahap malas lebih maximum akibat beban kerja yang terlalu banyak. Mata haku menjadi rambang dan badan menjadi lesu untuk menyiapkan pengiraan yang aku sendiri tidak mahir.

Tak tahu apa suntikan yang diperlukan, hanya disiplin dan keazaman yang tinggi sahaja boleh membantu aku. Cukuplah belajar, harapan dapat menghabiskan semuanya dalam tahun 2010 ini. Tak sanggup aku menghabiskan masa dengan belajar lagi, aku mudah bosan dengan apa yang aku lakukan sekarang..

Argh..haku tak pernah syukur dengan apa yang aku ada, aku mahukan lagi kelainan dalam hidup, Benda baru agar terisi dan semestinya bukan lagi sambung belajar..ingin trip lagi..sudah terencana 2 trip untuk masa akan dtg ini, tetapi banyak betul halangan yang ada depan mataku ini.

Haku perlu fokus, siapkan assignment project steel, assignment 1 dr Baha, assignment 2 dr izni dan project precast, proposal thesis praproject and slide presentation, preparation studies and final exam. Wargh so damn banyak. Stress ..aku perlukan jeritan batin agar release all stresses..

P/s - semoga aku tak out of control. amin

No comments: