keletihan dan caca merba kehidupan

sejak tersedar dari diperli oleh supervisor projek pada bulan 2 hari itu, kehidupan ku menjadi padat dan tidak tersusun, makan minum yang terabai dan tak berkhasiat, termiss workout untuk dapatkan ideal weight dan tido yang tak mencukup ekoran terpaksa berjaga hampir setiap bulan semata-mata untuk menyiapkan technical paper, project besi (steel) dan project precast, hampir sebulan aku bertungkus lumus menyiapkan tugasan tersebut. 2 dripadanya telah siap dan tinggal satu lagi untuk aku siapkan dalam 2-3 hr ini, kemudiaan menyiapkan slide presentation aku seterusnya membuat pembentangan 3 hb ini di UTM, study week kena cuti harap maklum, belajar dan periksa pd 10 dan 18 hb.

Tidak pernah belajar terlalu pressure seperti zaman degree dahulu.. pengalaman yang baru tetapi sangat memberikan kepuasan untuk aku didalam hidup ini.

Yaallah, haku sedang menggila dan aku berharap kesihatan aku supaya baik sehingga tamatnya bula april ni, ini kerana banyak lagi perlu diselesaikan agar aku mendapat keputusan yang cemerlang pada semester ini. Yang utama usaha dan kefahaman yang jitu. yeah cayok2x.

P/s - membership kat perfect workout akan expired july ini, auntie cousin and kwn ramai dah pengaruh aku untuk ke Celebrity fitness..hehe cam seronok gak..tengoklah nanti aku akan join sana ke tak next julai k. Doakan for my exam and presentation.

No comments: