wishes from me

kecewa tidak dapat pergi ke resepsi acik & aini yang lokasinya jauh nun diselatan johor pada 14 mac. Niat di hati ingin pergi sejak dari dahulu lagi tetapi tidak dapat nak menghabiskan seharian waktu untuk berada disana ekoran komitmen ku terhadap project master skrng ini. Tahniah acik and nanny, semoga selamat menerima kelahiran cahaya mata tidak lama lagi.

terkilan jugak tidak dpt hadir ke majlis pertunangan zia & ziana, kerana sebab yang sama dan lokasi yang sama iaitu JB, kalaulah JB itu dekat umpama balik ke tg malim, sudah ku jejakan diri tanpa perlu teman lain. Aku ucapkan selamat bertunang dan semoga selamat ke jinjang pelamin.

dan tahniah lagi wat opis mate ku yang telah berkahwin pada date yang sama iaitu Mr zafuan n Mrs Amira. Semoga selamat melayari bahtera rumah tangga yang penuh cabaran itu. Semoga berbahagia hendaknya. Very sweet couple.

Tak lupe jugak pada mr azam and dyana. Cute couple from JB yg telah bertunang pada bebaru ini, bulan berapa tak dapat nak recall sila rujuk blog azam. Congret dan maintain cute both of you. Sangat nak melihat kamu di atas pelamin yea adek azam. Kelihatan comel atau ndak, haha semestinya. Really like my brother.

Ps - sedang menggila memikirkan technical paper yang belum siap, lagipun tiada idea berharap selepas blogging ada idea tuk menulis paper..berharap pd yang tidak pasti

No comments: