adrenalin rush

adrenalin rush , tema ini memang sesuai dengan keadaan haku yang berlaku sekarang, terlalu banyak kerja di opis perlu disiapkan dan kerja sekolah jugak tidak ketinggalan, tetapi pada masa yang sama selepas dr konsert satu suara FT, memang haku dan beberapa kawan aku menjadi tak keruan dan sedang berada dalam zone kegilaan..cemas dan berdebar dengan apa lagi yang FT nak buat..FT memang crazy ok..kami layankan saja setiap status yang keluar di fan page FT, mesti akan tick like setiap 30 kali login ke FB haha..

Sebenarnya kami dah dapat new album FT yang ada 1000 copy je pada 1st production with stem and poskad, memang crazy semua orang kerana berebut-rebut membookingnya, demi untuk mendapatkan setem and poskad tersebut. penangan FT tuk 2nd album ini memang kuat betul. haha. semoga adrenalin dapat demand for the album. rasa giler meroyan jugak bekejar untuk album ini, yg penting dah ada..esok ku amik dr member wahwah...

kepada semua jgn lepaskan peluang grab 1 copy of adrenalin ok. so far semua lagu agak best and de chance la nak masuk AJL 25 plak, haha. ehm jgn lupa juga vote ABP paling popular FT k.
vote 04, Faizal Tahir..haku hanya ada 30 borang sahaja untuk membantu FT menuju bintang..
Ayuh FT rawks..

P/s walaupun busy, haku masih sempat melayan diri ku yang mengader ini

3 comments:

Mr Final said...

yeah!

Anonymous said...

rilek sis rilek..senyum2 sikit..hehe..

elliashah said...

senyummmmmm