sTress KeRja Study = RoNGeng + Mkn sMpai buncit

Aloha, 2 minggu lepas adalah week yg stress wat aku, after posting (lantak la cakap ko tue)..
lepas dapat skit consult dr a few frens and enemy rsnya lega skit. Ckp enemy pun saya dengar jugak ok. Positive thinking. Lagipun aku rasa hepi sangat sbb last week lebih kurang 4 hari my mama and 2 adik pompuan berkampung kat umah sewa kecik aku tu sempena cuti sekolah..
biasalah masalah kita dapat ilang dgn mudahnya apabila kita duduk bersama orang yang kita sayang cinta. eh cinta satu lagi belum cari lagi..

tak lah aku stress giler sesangat. tetapi ada satu perihal lg iaitu komunikasi kurang berkesan berlaku kat aku oleh seorang hamba allah ini, ini pun sbbkan aku racau skit la. aku tau aku lampi, tak pandai, huduh, no sense of humor, skema, bongek dan etc, menyebabkan manusia ini kurang komunikasi berkesan dgn aku. kekadang aku menyampah kerana aku shj yg berusaha untuk pastikan aku dapat berkwan dgn minah ni. tapi ini aku lah..if u tak nak kwan dgn aku just mention it. aku ni bukanlah manusia bagus, sempurna, kaya ke or cantik sangat sampai ko nak dengki ngan aku. enough. aku dah fedup, better we bolayan ok. agree...

untuk itu, time bebusy ini hanya adik2x aku shj yg bleh nak teman aku anytime undospot bebila sahaja aku ajak. bagus sungguh adik2x aku ni. Arghh..semestinyalah nak ikut sbb aku yang bayar semua perbelanjaan makan dan mainan korang..member mana pun tak nak tak ikutkan kalo orang belanja..hehe..jadi beronggengla aku ngn adik2x aku jup tgk dragon ball RM8 je early bird lar.., then survey matta fair cam itik masuk kandang, book satu price g langkawi yahoo..2 malam pi survey kat lowyat CPU merah aku, pi beli satu, survey besi buruk bergerak aku satu angkat satu gak dalam 2 hr ini je..pastu dpt rezeki terpijak pokcik ku tersayang belanjan makan kt road house grill, apa lagi makan cam buruk lantak puaskan hati kerana stress...

Semuanya kerana stress..(buku plak tak sempat bukak langsung sepanjang orang cuti sekolah) ini tambah stress lagi..berikut adalah gambar stress..

engineer dan bangunan tak dapat dipisahkan

gaye kame-kame haha

muke ketat yg stress sangat

pagi di klcc

matta fair yg sesak gambar gegar

letih after survey trip..act mangung jup

Aktiviti makan-makan pulak...

steak rusuk..paling mahal giler

chicken chop standard price..mahal gak

grill platter peper souce..recommended by chef

abah act tepuk kepala kunun dia bayar, tapi bukanlah pokciklar

P/s stress pun berkurang biler jumper mama abah and adik adik ku..alhamdulillah, semangat semula kerja untuk siapkan UMP infra dan studies ku. AMIN








1 comment:

Unknown said...

FIQ TELAH MELIHAT BLOG ANDA TETAPI MASIH BELUM ADA APA-APA TINDAKAN ANDA UNTUK SIAPAKN TUGASAN PERTAMA! Tarikh hantar tugasan semakin dekat! JIKA MAHUKAN HADIAH BERNILAI RM 700.00 ! Anda boleh melihat contoh tugasan Peserta yang telah siap di di paparkan di BLOG FIQ ONLINE.


ALERT FIQ ONLINE!
http://www.fiq-life.blogspot.com