men paintball & jumpe kwn ump balik

hye..

hari ni aku hepi semula pas jumpe ngn kwn ump aku mat ta and ayeh (nama manje)..actually aku tak tau pun nama manja dia, baru je tau tadi haha.. thank you pada mat ta sebab susah payah dapatkan traffik & geotech report tuk aku yg pemalas ini. tp report ini sangat penting utk buat assignment geotech aku and assist kak awin wat geotech report dia utk projek jalan DBKL. bagus tak saya ini. huhu kunun.

Sebenarnya badan ni sakit-sakit dan lelebam..akibat aku main paintball last sabtu kat kg kemensah blkang zoo negara. Serius best wa cakap sama lu. kebesttan tu aku telah ada 5 bekas lebam besar bola tenis kat badan aku ni..

sebelah pinggang kiri, kanan belakang dan 2 kat kepala lutut (pecah tempurung lutut aku hehe) akibat penangan tembakan jarak dekat. so lebam tu itam ungu dan besar hehe ish aku pun jijik..
sbb truk sangat kak awin tengok pun takut haha..tau x per..inilah penangna men paintball..
tapi memang best giler sbb main track dalam hutan so agak trill compare indoor court. then second court still dlam utan just cam men belakang tin-tin yang korang selalu tgk tu. konsep suddden death ni menakutkan hehe..court ni sbb pinggang belah kiri aku membengkak..

aksi pas main..comot & happy..

aku tembak syura, tapi syura cam nak makan bullet je

aku pulak nak tertelan bullet ..ee yerk pahit

mesti hilang beberapa ratus kalori kerana peluh keluar berderas cam banjir huhu..bestnya
itu jer nak story..nak main paintball lagi..next week nak pg belly dance yahoo..jom join.


P/s amalkan gaya makan sihat dan minum 2-3 liter p/day-khas tuk aku n uddin n pija haha

1 comment:

rizal said...

jom main paintball kt tmpt sye lak. layari http://camprpg.blogspot.com