progress ump pekan campus tetap

hye kengkawan,

hari ini sengaja nak posting pasal progress ump, a.k.a universiti malaysia pahang.
tapi bukan yang dah ada di gambang tu tetapi yg berada di kampus tetap pekan pahang.
lokasi sebenar kampus tersebut adalah berhadapan pantai lagenda di kuala pahang.

so dari kuantan/gambang anda bolehlah mencari reference point KIPSAS dan bearing anda hendaklah betul untuk masuk ke susur pekan. setengah jam perjalanan anda boleh sampai ke

ump pekan. akan ada signboard besar masuk kiri bila anda hampir tiba di destinasi tersebut.

nak jadikan cerita, dah 2 kali saya terpaksa memaksakan diri untuk menghadiri mesyuarat koordinasi bagi fakulti meki n eee dan technical meeting for ump hostel with other consultant n contractor. Adalah kantoi pada hari ini kerana kontraktor request drawing sewer and drainage level tetapi saya tak dapat kasi kerana tak siap lagi. sungguh teruk saya ini, tapi saya cuba buat sesungguh walaupuan saya tak pandai..Tuhan tolang hambamu ini jadi lebih rajin dan pandai..next week sy bg.
Oklah..

Tanpa buang masa berikut adalah beberapa view yang dapat saya catch untuk reference rakan senior and junior saya.

jalan masuk ke fakulti mekanikal n elektrik

fakultas mecha n eee

piling machine for ump hostel (site sebelah br mula)

material pile sampaiii

Main drain 1.8 x 1.5 untuk fakulti and hostel

2 comments:

Anonymous said...

awatnye fac br mcm fac kt gambang je.
xde idea lain ke ump??
hostel br nk piling?
huhu.. berape tahun lg mau siap ni yek?

eda said...

siap ke ape.. dh la delay 3 bulan.. tp selamber je aku tgk site staff.. cm xde construction je.. huHU~.. ump2