last nite...

last nite last hangout dgn kwn matrik AINI (Kambing) n kwn baik aku, MEK (Otai)
(name manje memasing)
terharu aku....cewah
ghupenyer depa ingat aku pi study kat JB jadi dah x dapat jumpe lagi pas nie, sbb tu beriya-riya nak jumpe aku. pirahh, time nk blah je ingat hehe. ( setiap kali aku pesan x ingat)
tapi tankx guys sbb beriyalah nk jumpe sbb ingat kat aku lah kan.
nasib aku x pi UK hehe, kalo dok kene bagi present bebanyak sbb aku nak lar present hehe..
lepak tgk Histeria (lgi muvi aku tgk, bulan ni bulan wayang huhu)..
tapi gelak giler sbb sepanjang tgk muvi tutup mata tgk kat lubang kecik kat tangan ( x takut lah eden)..tapi serius suke props james lee, teliti gak.. (pengarah indi yg join main stream gak skang ni)..kunun2x aku tau sngt indi & main stream ni huhu..
lepas muvi, mkn, lepak, amik pic skit and chow...see again u guys..

P/s - aku study kat UTM Kuala Lumpur je lah, Jln Semarak. Noted.
rekemen tgk Histeria gak sbb aku suke sgt lyn (rupe same nila) same dgn Mok ( lynfanclub)

No comments: