100 posting dan aku di tinggalkan

Hari ni 3rd day last aku di HLA,
semua orang sibuk tanya aku ni minggu last ker, x nak sambung sini ker, apa ker? sambunglah dah tau semua progress project sini

aku jwb, bukan x nak tapi bos pun x kata apa2x jadi aku nak buat camner, pi merayu gila baban kat depa ker. Kalo orang x sudi kat kita x naklah terngedeh hehe..

hari ni alah celebration 100 posting aku. dapat gak menulis sehingga ke 100 entry. cam x caya!!
tapi semoga hari baik ini aku akan dapat keputusan yang menggumbirakan jugak.

tapi di hari ini aku telah ditinggalkan oleh staff infrastructure kesemuanya, syura, awin, feiruz, en hasnizal (my svizor) semua nya dah pergi JB pagi td. slalonya aku yang pergi, tapi memandangkan ini minggu last aku, aku telah ditinggalkan dan diabaikan dalam aktiviti tersebut. (wat tender evaluation lagi tapi bg projek package 5 ulu tiram)..projek shahrom yang pernah aku citer kat semua dulu..

minggu last ni..

perasaan berbaur2x..ada sedih sbb nak tinggalkan tempat ini, dan masih concern diorang ni nak bg aku kerja ke tak nak..dari citer depa lepas2x..hla suka bg surprise..hari last br kasi tau bleh kerja ..(sanggup ke aku tunggu saat itu yang hanya lusa)

gembira pun ada sbb aku dah malas nak jd kuli trainee yang wat kerja sungguh2x..(kononya) tetapi mendapat pulangan yang sikit bangat..aku butuh wang dong

gembira jugak kerana aku bakal dpt keta sendiri tapi..bergantung pd mana tmpat kerja aku dpt. kalo jauh dapat lah keta kalo dekat bleh naik bus dan train. tak dapatlah. tunggula 3 bulan penyata gaji aku sendiri

ini jerlah..dah aku x sabar nak jumpa teman2x ump yang aku rindui..miss u guys

2 comments:

SEWING STUDIO By Benang Azuin said...

FROM JOHOR: Bukan tender evaluation la.. huhu.. tender negotiation project 6 kolam air tu.. hehee..

kak awin n syura sediy gaks sebenarnya.. tp xtau nak cakap macam mane.. penah bincang ngan pasal hal ni, tp tergantung macam tu je sebab xde kuasa.. kl ktorg yang punyer... dah lama dah... AMBIL.. hehee...
doa bebayk yer.. insya allah.. rezki dibumi masih luas..kite mesti bertemu lagi...
muah.. sayang haidar akma..

Anonymous said...

thanks a lot sist awin yer..
i'm ok lah
rupanya ada rezeki telah ditetapkan untuk jadi structure engineer kat tempat lain..
lgpun kan cam x best je wat structure kat sana..(huhu paham2xlah maksud saya ini yer)
saya akan start keja 2 jun ni..doakan saya ok..n sy akan amik master degree untuk further dlm bridge..cayok2x ok ..