4rd TAG from daoz cute, bd-kun n Pja-wufi

7 Quick facts about me




Kena tagged lagi, jadi sebab sayang member buat jugak tag ini. Musim tag-tag orang maka sibuklah kena mengarang.

7 quick facts about me. Sebb term dia quick, maka kena cepatlah pikirkan pasal diri sendiri..
1. aku sorang yang garang kot. tapi aku x pernah rasa aku garang . yang suka ckp aku garang member2x baik aku lah. maybe sebb aku suka marah diorang. marah member maksudnya aku sayang member hehe..marah-marah sayang lah katakan
2. aku pun cam Pja gak..always nak reduce the weight tapi x pernahnya jaya..sbb suka makan
3. aku seorang yng sgt suka travel..sbb tue aku jadi PM untuk pi acheh dan jadi SU masa pg Korea, semua ni time belajar dan akan pergi kuching this june and insyallah akan pg bangkok end of this year or early next year..with PJA wufi..haha
4. aku nak jadi politicion..5 tahun dulu aku nak berjuang dalam UMNO tapi aku pikir sejak kebelakangan ni..aku tak mau terlibat dengan pejuang yang kotor, makan rasuah dan ada kepentingan diri sendiri..aku sendiri pun dah x pasti pasal siapa lagi pejuang yang telus..tapi aku sayangkan izzah anwar..sbb baik n cute
5. aku sorang syg sgt sygkan member, sbb aku pernah putus ngn sorang kwn kat kusess dulu n x pernah baik smpai sekrang..sbb tu aku syng kwn2x..aku baik yang muda atau yang tua atau yang sebaya..Just love you all..
6. aku suka menari dan boleh menari, kalo aku ni jenis free hair memang dah lama berkecimpun dalam bidang tarian..tapi sebb aku rasa nak dedahkan rambut semata untuk berhibur tue..baik aku berjoget jer dalam bilik hehe..
7. aku x dilahirkan jadi pemimpin..lepas banyak peristiwa hitam aku latih diri aku jadi sorng ketua..dan sebenarnya kepimpinan boleh dilatih..hehe
P/s: semua orang aku nak tag dah tag aku..jadi tag ini aku abaikan..hehe
sayang korang

1 comment:

SEWING STUDIO By Benang Azuin said...

wah... best nyer... nak itut....