5 tahun anniversarry koriev

Korievians dah 5 tahun berlalu, kalau ikutkan plan dan janji-janji asal kita nak berkumpul semula dan menjejakkan kali ke bumi korea. Tapi kengkangan masa dan sibuk kerjaya serta keluarga agaknya sukar untuk kami berkumpul. Apa ntah berlaku kat budak-budak ini yea?

Mengikut hirarki, bashori sdg bahagia bersama isteri izzati dan anaknya iffat. Uddin pulak masih lagi di atas kapalkah, lama rasanya kali ini uddin berlayar rindu untuk jumpa dan sembang dengan ko, dewi erm apalah cerita yer senyap jer ntah dan bunting haha. Bd pun sedang sibuk bersama isteri sedang menjadi pensyarah ump yang dedikasi. Aku bebiasa shj sedang menapak dalam kerjaya baru dan masih lagi berusaha ke arahnya. Diri memang dah tak jaga dah caca merba. Takpe ini bukan pasal aku ini adalah pasal budak koriev yg sentiasa menjadi penggerak aku pd masa hadapan.

Hanis pun dah selesa dengan kerja baru di ayer keroh melaka, masih lagi tegar menjadi seorang chemist dalam industri glove. Ikhwan a.k.a jang, masih lagi seorang engineer tak ingat company apa, tersangatlah rajin dalam kerja memang salute sampai takda masa nak bercuti tapi bercinta ada haha. Adik sayang sorang ini azam, semakin mantap dalam kerjanya dari satu posisi ke posisi yang lebih baik. Sangat bangga dengan azam yang rajin ini. Pja pulak di seberang prai, menjadi penguatkuasa jentera berat ada kaitan dengan kilang dan safety.

Kenny ada di subang still dgn aircond contractor kot. Khomathan and shawn senyap aja tapi adakah status korang masih sama, silalah update saya, perlu tahu apa yang berlaku pada hidup korang ni.

Pian dgn ila confirm happy dgn anaknya danish, maafkan saya kalo salah nama ye. Siapalagi yang saya tertinggal dalam circle ini. Oh adan jiwang masih lagi mengajar di kolej segamat maka shafiq pulak sdng further study di mmu guna fellowship ump.

Semuanya bagus dimata aku bdk2x koriev ini. Dalam masa terdekat, azam akan langsungkan majlis dia. Semoaga line up koriev akan terus berjaya dalam hidup, kerjaya, percintaan dunia dan akhirat. Miss uols.

P/s tahun ini berbuka puasa lagilah budak koreiv di sakura kristal yea. Moga dapat banyak penyertaan kali ini. Amin

No comments: