x kenal maka tak paham..& congret ijan

aku baru je pulang dari JB setelah berada disana selama 2 hari satu malam. Agenda utama adalah untuk menghadiri wedding ijan & laili, memang salute kat ijan sebab wifeynya memang cun giler. sweet sangat aku tengok. aku pun suka tengok benda yang cun ni. sweet je both couple ni.

the most important things is, my effort to mix around dengan bdk classmate yang lain dimana sebelum ini masa study aku tak pernah nak buat disebabkan tidak kesempatan dan tiada masa. Well aku kan kononnya aktif student. jadi boleh dibilang masa yang aku luangkan untuk spend dengan rakan sekelas..what a waste.

selama ini aku hanya tau sebaiknya rakan koreiv aku plus bdk2x yg join program and girl from beloved baa section..tapi actually everyone lebih kurang sama. Just lebih banyak masa kita luangkan bersama then kita akan paham perangai tabiat dan kesukaan seseorang itu. Experiance ke jb ni membuka minda aku bahawa I can continue keep in touch and hangout dgn diorang. aku dah sangkut dengan team meeting ni walaupun bukan ahli asal sebenar.

If a friend can share their problem, bad experiance and funny stuff and share food among members. it a sign that kita dapat berkawan dengan baik. Hopefully aku gain banyak memorable experiance when im still available. Bila dah berkeluarga, haramlah nak hangout cam bujang. So berusaha lah sehabis baik segala masa yang ada. Semoga aku diberi kesempatan. Amin.

Jadi dikesempatan ini. aku nak ucapkan..

SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA IJAN DAN LAILI. SEMOGA BAHAGIA MELAYARI BAHTERA RUMAHTANGGA.

Banyak yang perlu dikorbankan demi untuk sebuah kebahagian.

Engineer berdaftar yang hadir..

P/s - english adalah the best way to express feeling so nampak tak over..itulah aku

1 comment:

elliashah said...

tobatlah zura, wat2xlah berdaftar hehe