Pengantin comel Syura & Aman

maaflah aimi (kwn syura) krn aku dok mencilok gambar dr blog mu.credit to Aimi. k

Disini aku nak ucapkan congret pd Syura dan Aman kerana telah menjadi suami isteri yang sah.
Akhirnya si syura hilang debarnya setelah bergelar isteri orang, kihkih pasni kene duduk umah sendirian berhad.

Sorry sebab tak sempat nak tgk syura sanding, tapi lauk wedding memang best especially acar faveret aku tuh, hehe nanti aku nak ikut lauk ko lah plak tuk majlis sendiri haha..

Inilah pic syura waktu bersanding semalam 3rd oktober, syura ini suka sangat wat muka garang dalam pic, memang tabiat dia. Apa-pun congret, tu je boleh ku sampaikan wat masa ini. Selamat berhoneymoon di KK. Wallah.


P/s: pengantin yang sungguh comel, ehm syura ko balik KK, pasni jadi mak orang plak.huhu

5 comments:

syura said...

ikutkan hati nk wat muke yg selalu dlm gambo tu..haha...time ni dh cramp muke nk senyum..he..neway,thanks ek dtg..aku tggu ko plak

syura said...

sebenanye nak wat muke mcm selalu dlm gmbo tu,haha..dh cramp muke time ni..huhu...neway,thanks ek dtg sekeluarga umah aku..aku tggu ko plak..he..

elliashah said...

haha pengantin baru dah komen,
alhamdulillah, mak aku memang semangat nak gi kenduri ko tapi dia x naik plak ehm aku pun tak ajak kan..tapi acar mak ko memang best, nanti aku order plak boleh, haha barulah dapat diskaun huhu.
congret again.

doakan aku jugak hehe aku nak pelamin pink haha

Aimi Zubir said...

oit... pencopet... hehehehehe.... Sorilah hari tuh macam blur sikit, so tatau nak buat muka macam mana. First time jumpe pembaca blog. Hahahahahaaha... :P

elliashah said...

soryla aimi, sy creditkan dah blog u femes lah sikitkan..hehe
happy to meet u, hope to get know u more haha.

ur pembaca blog