Salam syawal

Alhamdulillah, akhirnya dah nak raya dah ni, kejap jer rasanya puasa mungkin sebab terlalu sibuk dan banyak sangat aktiviti menjadi orang dewasa ni. Ada yang wat kerje berniaga amik kesempatan, pergi berbuka bersama rakan-rakan lama, workout aerobic fasting month pun ada. gi terawikh, alhamdulillah siapa yang wat tu.

Terlalu byk agenda sampai tak kita sedar dah sampai penghujung ramadhan, sedih sikit rasanya, normal la perasaan ini yang tetiap tahun terbit. Cuma attitude je tetap tak berubah, inilah manusia kan, nak berubah tapi tak nak usaha. Lebih sudu dari kuah orang kata.

Kita dah jadi orang dewasa, tahun ni dah start kene bg duit raya, ehm baju pun dah start nak beli yg mahal sikit. pastu balik dah nek kete, nak servis kete, cek tayar , angin air dan lelain, kueh raya order kene byr gak, kene shoppingkan bj raya adik, mama dan gelang raya kilat2x diorang tue. join beratur kat bank tukar duit raya rm1, bersesak gi uptown nk survey brg raya yg bagus, shopping online pun de sikit, majlis berbuka dgn rerakan tahap mahal membazir memang byk kali lah smpai korok. (pandangan peribadi, membazir la puasa tahun ini kalo buffet).

Apa-pun yg terjadi, aku doakan semua rakan-rakanku selamat dalam perjalanan pergi dan pulang dr kg, Makan hari raya berpada-padalah, ini peringatan buat diri sendiri jugak. rugi workout bulan puasa jika syawal tu ko melantak. Di kesempatan ini sy ucapkan salam lebaran, selamat hari raya, maaf zahir & batin, jika saya sengaja atau tak sengaja terkasar atau tersilap bahasa atas segala tingkah laku, gurauan dan senda saya yang menyinggung hati dan perasaan sesiapa.

Salam syawal to:-
Ex - schoolmate Sek. Ren. Taman Ehsan
Ex - schoolmate Sek. Keb. Tmn Seri Gombak,
Ex -
schoolmate Methodist Girl School Klang
Ex - schoolmate Kusess
Ex - Matrik Melaka
Ex - UMPians
Rakan sekerja HLA Associates S/B
Rakan & Tenaga Pengajar sarjana struktur UTM,KL

terutamanya GF aku dri gombak & kg lindungan, sunway tu, geng baa girl power, geng jppkmm, geng family mpp terchenta, semua geng program aku hehe, and my best ever geng koreivians. Semoga korang happy and successful dalam apa yang korang lakukan. Kenang ku dalam doamu k.

Luv you all.

4 comments:

pja said...

selamat hari raya..mis u haidar..huhu

elliashah said...

selamat hr raya juge, miss me ke pja,
jgn riso nanti aku try turun JB jgk k. to meet you there.
hehe

Anonymous said...

Ex - schoolmate Sek. Keb. Tmn Seri Gombak, aku
Ex - schoolmate Kusess, aku
Ex - Matrik Melaka, aku
GF aku dri gombak, aku jugak hahaha

elliashah said...

hehe ..siapa ni..
my friend jugak ke