Masih x cukup baik

Setuju aku memang masih tak cukup baik.

Hari ini mama pesan, janganlah keluar ronggeng malam-malam lagi dan hentikanlah aktiviti ronggeng meroyan aku tue dengan geng K aku. Aku terkedu, alamak adakah aku kelihatan seperti liar atau mama letih mendengar aduan aku yang acapkali letih mesti sampai demam after beronggeng royan. Dan setiap kali lepas aku melepak dgn geng K sahaja, kerana aku tak punye geng lain yang gila ini macam. Sedikit sedih jika aku mengecewakan mana-mana pelawaan kengkawan aku, selagi aku mampu selagi itu aku akan ada.

Tapi wujud jugak mereka yang tetap mengecewakan aku sampai fedup. Adakah aku seorang sahaja yang perlu rasa concern terhadap persahabatan rakan-rakan sendiri. Mungkin aku tak rancak berbicara, mungkin juga aku tak pernah luahkan apa yang aku rasa. Sampai orang lain lupa nak menjaga perasaan dan concern kita. Cukuplah wei, aku dah letih, please put some effort to maintain long lasting friendship. da..cannot tell more..nite

P/s - Mek , Pija really need you around now..hisk hisk..

No comments: