best break fasting ever 2009

Sebelum berbuka best inilah aktiviti aku,

Aktiviti siang - Membuat survey di matta fair dengan seharian memakai 3 keping mask sampai gatal muka bersama 3 berikut:-



khai pose cam doktor & bd pose paling menawan dia



azam pose budak baik, memang (x) cool dan kami ronggeng team

Aktiviti malam, berbuka bersama geng baru yang tak kenal antara satu sama lain, yang puncanya semua orang adalah kawan aku.



paling best berbuka kali ini adalah rakan-rakan aku yang terdiri dari background yang berlainan universiti, sekolah, matrik or negerinya dapat berkumpul bersama dan bertaaruf dengan happeningnya selepas makan, gelak ketawa memecahkan suasana, aktiviti menjual minyak tiba-tiba meningkat dan di susuli dengan aktiviti selepas makan ke suatu tempat yang dirahsiakan.

Pada mulanya, aku bimbang jika zati atau sha terasa jika aku seakan tak memberikan attention sepenuhnya pada mereka, Nasib baik geng koreiv memang memeriahkan suasana dan menjelekitkan kengkawan gurls aku, agaknya sebab mereka perempuanla boleh layan, kalo bawk yang laki apa ntah jadi yea, hehe..Pose aini memang rawk sejak azali lagi dengan kejoyahannya tetap paling best in the world. Kekadang turut boleh menjadi joyah jika berada lama disamping dia.

Lihat betapa seronoknya semua orang selepas dah tahu perangai buruk (best) masing-masing:-

Apapun luves u my girlfrens, mek, moch, & aini lembu hehe..dapat kwn baru nama lia..huhu rock juak. Luves my koreivians too.

Salam ramadhan.

2 comments:

mr_jayzack said...

love u all to..
especially.....
hahaha

elliashah said...

ops especially who?
haha kantoii..ada gosip ni