lagi 8 hari nak periksa

alah sebenarnya hari ni letih sangat..kerja banyak je nak kene setelkan tambah lagi kita ni tak reti. tapi dah nk dekat 2 thn jadi engineer takkan tak reti lagikan. memang rush la lepas raya ni agaknya sebelum raya time ramadhan hari tu semua duk kepam kerja pastu kasi lambak pas raya tak cukup tangan otak badan nak tanggung keletihan tahap karma ni.

semakin lama kerja semakin aku rasa ok dengan routine hidup yang dah terjadi ini, memang kerja + master terasa sibuk teramat tetapi siapa tak kenal aku yang memang tak suka duduk diam dan suka berprogram ini and busy life..ehm lagi 8 hr aku akan masuk ke bilik exam semula dan melalui saat mendebarkan tapi pada masa yang sama bersedia untuk berjuang mengharung soalan-soklan yg hebat itu. bersediakah aku ini..

yeye aku dah buat master dekat setahun dan akan tinggal lg setahun untuk habiskan sebaik mungkin. Aku mesti berjaya dan konvo pada thun 2011 bulan mac nanti. Rasa cam tak percaya. Then apa nak buat after dapat master yea. (berangan dah ni hehe)..nk cek kerja baru as engineer ke. nak masuk gomen ke j41, nak jadi lecturer ke (wow gaji banyak) or g wat bussiness fuh. or g trip ke europe jup for a months. (berangan lagi ni)

dah..dah..exam minggu depan jangan berangan. oklah doakan kejayaan aku kengkawan. kalo nak berjaya dalam hidup doakan kejayaan kengkawan dan kawanlah dengan kengkawan yang berjaya.

p/s - tersangat nak bergosip, berkarok, berwayang, bertrip, berpiknik, bershopping dan workout dance at kak lynda place huhu..after exam huhu

No comments: