Kesibukan Melampau

Salam syawal lagi buat rakan-rakan, Selepas raya takde kelapangan untuk mengekspresi diri sendiri di blog terchenta ini. Bulan ini adalah bulan yang cukup sibuk kerana persiapan menyiapkan segala macam assignment yang diberikan oleh Prof dan Dr UTM cukup membataskan diri sendiri serta menyebabkan aku jatuh sakit selama seminggu pada minggu selepas raya yang lalu.

Satu M.C pun tak boleh di amik ekoran kerja yg sangat banyak, prelim design and submission perlu disetelkan jugak last week tambah lagi drawing site yang banyak discrepancy yang kene check amend dan drafting sendiri. Pada masa sama workmate ku takde jadi tinggal sorang tuk siapkannya, malam pulak pulun homework then tido jam 4 pagi memang lah jatuh sakit. Alhamdulillah this week dah ok, and aku dapat stay up sampai pagi dan berbaloi kerana dah hantar pd dr rahman siang tadi huh, lega. Skrg aku tinggal keje dr baha, dr latif, dr kamarudin and dr hasanan.

Hari ini best class ever, time belajar pavement material dgn dr hasanan.
1) sbb aku wat infra dan familiar dgn pavement design jadi agaknya jadi seronok & aktif nak tanye question ngan dr, dr pun tampak happy je walaupun studentnya 5 orang je, tak happeningkan tak ramai, hope sem depan intake ramai-ramailah seronok sikit dan ramai kawan baru. Dedoalah.
2) maybe ini 2nd time aku tak tido dalam kelas haha, selain kelas dr Baha last week yang aku pun tak tido tu, aku sudah bagitahu yang tahap kemalasan yang maksima serta kadar ronggeng yang maksima jugak menyebabkan aku selalu letih dan jadikan kelas aku time tido. Mohon maaf ye semua dr and my prof, you'll the best. Akan ku skor paper you all. Amin.

Oklah, aku nak teruskan kesibukan ini sehingga final exam pada 31 oktober dan 7 November ini. Aku masih perlu siapkan design 6 story building-dr baha , assignment 2 dr latip & design masonry dia and journal dr hasanan serta geotech dr kamaruddin. Hope semuanya siap pada minggu ini dan dapat submit seterusnya next week kita Study Week, yeah.

P/s - sesame doakan kejayaan rakan-rakan yer, sesamelah kita.

No comments: