post yeah


hai hari ni aku sempat nak posting yeah kat sini kerana akhirnya aku dah berjaya reka bende kat atas ni, pada orang yg tak tahu technical or design memang tak paham jadah pe bende atasnya. tapi wat my fellow engineers aku berjaya gak run 6 storey block kat atas plus masukkan shear wall.. tapi satu lagi problem adalah masih tak pandai nak masukkan small-smal beam yang kecik amat itu. Aku happy setelah 3 minggu bertungkus lumus tak tido malam nak siapkan semua akhirnya hampir nak siap ni lagi 15 percent touchup. Im done.

Hope aku dapat siapkan lagi 2 assignment dri dr kamaruddin plak then next week aku dapat masuk my own study week pace. Need to very very damm excellent this semester. Nak balas dendam terhadap segala kemalasan dan kejahatan yang dah buat pada diri sendiri. Time to pay back.

After abis that assignment aku akan postkan pic open house opis last 9th oktober. tak sempat nak inform kengkawan. terus sebuk bangat sampailah selepas raya. Kerja banyak masyaalah. Tuhan sahaja tau. Sebenarnya banyak benda nak post. gambar raya pun tak sempat share. Next time k.

Esok my best girl friend engagement. Need to be there to makesure that she's really happy in her big day. Alamak kene siapkan keje tonite kalo tak ada yang nangis haha..k la chow. pray for me k .

P/s - sangatlah tak cukup tido..nak tido after exam sesungguh







No comments: