sukarelawan di Kl tower

kl tower
Wah rindunya jadi ajk program ape ntah lagi pengarah program haha. Baru-baru ini rakan sekolah lama dr klang telah mengajak aku menjadi ajk pendaftaran pada program alumni ayahnya tuk alumni mrsm seremban 50thn (1972-1976). Aku terus bersetuju tanpa memerlukan bayaran lelebih lagi tempatnya adalah Kl tower restoran berputar tu. Pertama kali nak jejak Kl tower ni, best part it is free. Paling unexpected adalah aku usher bos aku sendiri En Isham hehe.. ghupanya bos sendiri adalah alumni mrsm seremban. Nasib tak kantoi wat perihal x semenggah kan..Paling excited adalah apabila dato zul (exec director KL tower yg jugak ex mrsm seremban) mempelawa kami tok tour ditingkat atas sekali private place for KL tower staff only for short pictures moment. Sangat excited kerana berasa sungguh spesel mendapat peluang ini. Berikut adalah shot atas puncak KL tower dengan phone kamera sahaja. Layan je la.

Dapat shot berdiri sama tinggi dengan KLCC

Sukarelawan program yg dapat upah RM50 makan free plak. TQ

Aku (ungu) berjaya menuding ke kanan sedikit KLCC

p/s - banyak pose lagi dikamera lain tapi masih belum terima, ini shj termampu..

2 comments:

~bUttErfLy_1207~ said...

wah bestnya...nak ekot...hehehe

elliashah said...

hehe bestkan..jum jum