perihal takde hati yang berlalu (sangat ada hati)

Kebelakangan ini asyik takde hati je dengan life sendiri. Walaupun minggu ini sibuk menjalani training stamina sejak minggu lepas untuk menjejak gunung datuk pada minggu ini, namun tetap takde hati.

Adik lelaki tunggal pun dah pulang dari journey kapal jelajah dunianya pada hari ahad yang lalu. Setelah mendapat panggilan jam 6 pagi dari mama, aku dengan takde hatinya telah melompat bangun, solat dulu (wajib ada hati atau tidak) tanpa mandi (takde hati) terus mengambil adik tersebut dan bwk pulang ke kampung soeharto. Dengan takde hatinya juga, letak sahaja adik di kg siap belasah dulu nasi lemak mama di rumah terus bergerak pulang ke KL untuk ke UTM Semarak. Jam 10 baru masuk kelas sampailah jam 5 ptg. Balik rasa dah macam cipanzi terus bersiram dan bersiap untuk melanyak di Nelayan bersama keluarga. (diorang tadi kat kg ptg kat Kl plak).

Akhirnya, aydel yang takde hati telah berjaya menemui hati Matta & aku pada jumaat yang lalu dan terima kasih kerana telah melayan bual-bual kosong kami serta membayar makan di Kak Ita Steamboatsupekor ye. Silalah rajin membelanja kami lagi yea. Beronda di uptown danau kota dan akhirnya borak panjang lagi di kedai mamak (ish jijik, minum shj).

Terlupa plak kisah bersama korevians. Thanks jugak pada bash, pja, bd, adan, termasuk kawn pja khairul and poknik kerana beronggeng bersama dengan sedikit niat kecil ingat pada birthday aku 24th yang lalu. Tak makan lagila benda yang korang bagi tu. Sayang konon (podah cittla aku). Paling salute adalah suara adan semakin improve. Memang mantop la my dear fren ni.
Foremost pada pja yg turun Kl for me (actually ada niat lain besides me, no wonder la) hehe please jgn marah.

kerja sangat lah ada hati, agak bertimbun sehingga tak tahu nak dahulukan yang mana. Namun masa sangat mengajar aku menjadi lebih baik dalam pengurusan masa dan aspek prioritize mana yang penting untuk kejar dateline. Study alhamdulillah, makin baik tetapi sangat tak pressure, hope aku kurang bermain dan dapat perform lagi pada sem ini. Semoga lebih baik dari sem yang lalu.

Aku sangat takde hati ini. Tolonglah, melara jiwa rasanya. Aku perlukan new laptop, gunung kinabalu peak, Nokia N97 or Blackberry Bold, Duit for beijing and full braces for my teeth now......

7 comments:

Hadi Che Muda said...

amalkan menelan hati ayam mentah 3 hiris setiap pagi..jika dicampur dgn limau nipis agak sedp rasenya..nescaya kamu akan ade hati selepas 7 hari....

elliashah said...

muntah aku makan resepi ko hadi...ueks..ni diet ko ker ni..x boleh jalan lah aku ..huhu

Mr Kamarul said...

beli la iphone.. best2 hehe... ketidak best an yang abon bgtau aritu, dah settle hehe...

pja said...

hahahaha..ad plak xder hati..

seyesnyer..pembetulan terhadap statement hatiku terbahagi 2 utk ke KL..

waaa..ak mmg nk p celeb besday ko..kebetulan la plak dia pon nk p kl nk beli belah d pc fair..

tp apa kan daya..niat kedua ku x berkesampaian utk manja2 dengan dia itu..

tp ak sangt suka suprise ko wat ngn adan 2..i'm very love it..muah2 muah2..~~

elliashah said...

please pja, behave2x...
kang bdk tu tgk kang, kantoii busuk je ko

pija said...

hahaha..itu namanyer lepas kan sje supaya ade hati..xperlu berhati2..sbb ak rse dia x bace blog ko..

elliashah said...

yerlahkan, takkan dia nak rajin sgt baca komen entri..takper2x ko selamat