wedding illah my luvely cousin

pending posto released..
tanggal 4th julai same date dengan wedding alang, ada satu lagi wedding iaitu my cousin.
After bersuka ria disiang hari sabtu itu bersama geng kmm sehingga jam 6 ptg aku pun beransur pulang dan tepat sampai jam 7.30 petang aku sampai di umah. Kelam kabut aku bersiap kerana nak hadirkan diri ke majlis cousin aku sebelum isya. Akad nikahnya pas isya dah jam 8 aku gerak terus ke Seri kembangan. Patutnya 25min dah boleh sampai tapi MMR2 memang sangat jam dan aku sampai tertidur dalam kereta akibat jam teruk dekat 1jam 30m itu. Akhirnya selamat sampai ditengah2x majlis akad berlangsung dan dapat pic dengan pengantin. yeah.

Aku, Illah & Epol (mata penganti perempuan melirik)
satu kesamaan pengantin adalah keduanya juling air, unik

Aku tersangatlah penat, after taking pic dengan pengantin aku tak dapat nak join pokcik makcik melantak terus tertidur sehingga esok pagi. Jam 6 dah bersiap2x menolong didapur majlis rewang katakan, hendaklah uruskan sendiri memandangkan kita dah anak dara dah dewasa hendaklah paham2x sendiri menolong didapur. Masa inilah aku ingat berkenalan dengan ramai saudara mara, mentang-mentaglah cucu perempuan pertama kawin after 2 cucu lelaki telah berkahwin. Aku plak cucu 2nd perempuan, (jenuh aku menjawab persoalan makcik dan pokcik aku pasal wedding aku plak nanti). Payah menjadi orang dewasa ini..

Next week rabu (29 juli) akan turn aku menginjak ke 24 thun. Makin dewasa dan semakin meninggalkan dunia remaja yang nakal itu. Attitude pun semakin akan kena berubah. Banyak perkara patut dan akan berubah. Semoga apa yang aku impikan, hajati dan doakan akan dimakbulkan dan sentiasa menjadi seorang manusia yg kuat berusaha terhadap semua perkara yang di inginkan. Amin

Epul dan illah, Congrat korang

Sila perhatikan dan compare ketinggian pengantin

Aku and my luvly cousins ( yg lain masih under age ok)

Al-kisah wedding cousin aku semoga korang hepi sampai akhir hayat ok..

P/s - future ma wedding with antu..

3 comments:

Zaini said...

chop yg berdiri!!

xD

Zaini said...

muka dia macam LJ ;p

elliashah said...

aik ada cam LJ ker..
musyikil..
ehm ko tak tgk lg cousin aku cam zamani..
em nampaknya aku ni keturunan artis kah..wahahah