im trap

trap adalah perangkap..
dan hari ini nasib ku kurang baik kerana terperangkap di dalam jam
aku bertanggungjawab untuk pergi Shah Alam hal kerja bukan ronggeng
dgn dedikasi dan yakin sampai ke sana tapi gagal bila waktu pulang kerana telah trap dalam lebuhraya PLUS yang sangat tak berjalan itu.
dekat 2 jam dalam kete pungguk memang panas dan mata makin layu..
stress silap masuk jalan tun razak pi lebuhraya mahameru balik, tension bengang
aku dah lambat, bos tgh tunggu ni, nk jam 6 aku sampai jam 8 ( tak patut)..
Tak perform la aku ini..

Sekalinya, ada doc aku miss (tanpa ketahuan aku ok)..argh leganya..tak yah berkejar sampai ofis tapi lagi 5 min sampai ofis baru dibgtau bos..
Teringat aku mandu cam meroyan tadi..huhu nasib masih selamat..
Luv ur life dear..huhu

p/s rindu time pi study master huhu, my class start this 1st august ..yeahaa

No comments: