sebak terasa saat final year

aku ingat aku kuat
ceh rupanaye leleh jugak memikirkan dah nak abis final year nie
biasalah..nampak jer cool x sebak tapi sebanrnya sedih jugak nak berpisah dgn kekwan nie..
bdk2x kelas, bdk2x ump yg aku br kenal junior senior ker..semuanya akan ditinggalkan..adik beradik palsu aku pun akan ditinggalkan..
pengalaman 4 thun ni manyak suka duka berlaku..ada yg boleh diubah dan berbaik semula tetapi ada yg tidak..nasib baik aku tak terjebak dengan perkara2x yg x patut berlaku..

malam td ada luahan terakhir bdk kelas..well biasalah yg join cuma sekian-sekian org sahaja dan yg pasti gurl semua trun..then agenda tu dibuat di kafe ump. Well x wat apa-apa sgt just beborak hal2x lama..dan pasal exam pastu isi buka biodata memasing..cam buku form5 dulu2x..sweet je activity tu..then sesi memaafin ant satu sama lain..skit2xla..

ehm..bila wat gini? memang rasa cam sedih giler plak..kalo memang close dari awalkan lebih baik..tapi dah nak habis baru rasa cam baik..biasalah kalo kita nak tau sesuatu benda yang kita sayang cuba kita lepaskannya baru kita akan tahu dan sedar..

ceh ayat cam jiwang..tapi memang itulah apa yg aku rasa sejak malam td lebih2x lagi apabila bersalaman ngan ati tgh td..well syahdu ..jer rasa tapi lepas tgk adengan nangis leleh gak ..tapi cover jgn bg org nampak huhu..

rumet aku dan aku plak..tgh kebosanan bila semua kerja dah siap..xder apa nak wat pastu tunggu jilid thesis siap...memang buhsan..siannya rasa kat ktorang pastu xder duit plak..
ishish...memang sedih..siap aku xde laptop plak ..esok nak gi repair..baru ada masa...nie

ok itu jerlah..buhsan ni sampai xder kata2x nak diluahkan..
sayang semua kekwan aku..dan akan ku ingat semua sampai bila2x..muah2x..muah..

2 comments:

Zaini said...

saye pon nanges jugak
lolz

Anonymous said...

blahla..ko jiwa lembut gak ker..lolz