damm best thing .is FRIEND

title aku represent damm..sbb nak emphasize yang memang worthy being in ump..

well.. life aku actually sagt best in the beginning starting my 1st secondary school in aysk klang, pastu jd ruined dan membosankan bila aku masuk SBP..manyak perkara buruk tentang manusia aku belajar kat situ and berbaloi hanya satu iaitu aku ada Izzati a.k.a mek yang kusayangi disana..jika tidak ntah apa yg berlaku kat aku..tanks mek ur the best friend appear in my life..

pastu..my moment of life tend more overwhelming bila masuk kolej melaka..aku jumpa bdk bilik aku dan aras aku yg best cam giler mati..prektikum guls n boys and everything about kmm aku suka giler..JPP kmm jugak the best ever thing happen in my life.. aku rindu ngn mereka..cam nasrul dia ada di ump and one of the best brother ever had..then ingat kat aiman dgn songkon tingginya..pastu rahim plak dah blah pi India nk jd doc..moga dia berjaya..then..amirah yg pandai giler 4 flat 2x sem tapi fainted bila nampak darah jd x leh jd doc kena jadi farmasi je..fauzani dengan jajannya yang sentiasa tu..then bebdk lain cam laila laici yang petah kekata tanpa noktah and xder org leh lawan dia ckp laju tu..acik yg share same pointer ngan aku..adek azam yg semua orang sayangi..Jaii ganess yg semua orang selalu kenakan sebagai jailani..lutfi suka sangat nyanyi sampai aku ngn laila kena jadi pengkritik khas dan tetap untuk nilai..pitching dia..faiz and qam plak org yg sama birth ngn aku..asrul plak dulu senyap giler biasalah bdk sek agama nie..then skang plang manyak ckp..moga cepat dia dpt kerja ..syira n nurul biasalah gadis perempuan melayu terakhir hehe..baik molek dan sopan satun..ada plak rabiatun..yag cute dan sentiasa bg teguran pd km guls ni..pernah kena cubit ngn atun sakit..Wahyuni and aini plak hebat dengan semangat tinggi SMAP k..sek lama mereka tu..termasuklah alimi yg geng depa gak..dan dipanggil pau..x dilupakan plak miss syifa..dulu jd jpp sebulan jer tapi sekang jd mrs. nasrul for the rest of their life. Insyallah..

then UMP..UMP..UMP..

jumpa lagi nasrul n dah jadi alang plak..n be in mpp family pun satu perkara yg paling best dalam hidup aku..x semena - mena kami adalah foster family yg ada along, kak long, uda, acik, angah, chede, tam, atih, chewe(aku)...adol, abon,anjang,adik & usu.

Just love u guys..

em...amik civil engineering..masuk baa group..well dalam kelas ni ada 10 orang girl je termasuk aku..nak kata kenal semua bdk dalam kelas..memang kenal tapi rapat cam aku rapat ngn mpp atau jpp tidaklah..tapi x tau kenapa? dah 4 tahun pun x leh nak act cam ktorang ni kwn especially ngn bdk laki kt kelas..cam pelik tapi dah nak abis study nie jadi kalo nak menyesal tu x derlah cuma ada sedikit kerugian kerana x rasa cam satu family sangat pun...jadi x manyak sgt pasal bdk klas dapat diceritakan melainkan mereka ni...kawa..dulu single skang dah ber***** dgn sidia hehe..dah angau suka tgk....dayah plak biasalah ngn syami wafa nyer yg dulu kontroversi skang dan aman rumahtangga nya bahagia. AMIN..

apa-pun memang aku syg la korang yer..hehe

x nak citer manyak..sbb dah manyak gak citer..just wish u guys happy moment in ur life..muahs..muah..dont ever forget me ok..see ya..


No comments: