weekand x tau nak wat apa..buhsan walaupun banyak giler kerja

weekand x tau nak wat apa..buhsan walaupun banyak giler kerja

tatkala buhsan ni. memang x tau nak wat aper..kerja aku mengadap laptop...asyik2x tengok gambar and surf tenet..itu jerlah..jadi bila dah tengok gambar kerja aku ni upload dalam blog ler...

teringin nak pamerkan koleksi gambar phone motorola aku..v360..x silaplah. sepanjang lalu antara perkara yang aku pickan dalam phone aku ialah:

malam gurls memakan..gambar aku xder lah..yg ada ma prend jer..



group entrepreneur aku. bukan nak kata tapi aku suka group usahawan aku..just feel different. so bersungguh..


me n ma adik..watching H.potter at times square after ma interview at cidb..pakai baju kurung lorr..cian adik aku nak tgk sgt jd pi temanlah..

at times square with her guiter kesayangan
adik laki aku ni skunk di ALAM

kualiti pic x berapa baik apb malam..n mudah goyang..tapi x kisahlah layan ajalah yer....

ehm ada banyak lagi gambar sebenarnya haha..then next is want to insert video in ma blog..nak try pasal sukaneka..lawak..





No comments: