Entry sedih

Aku sedih sangat sebab tahu aku kene removed friend dalam fb kawan baik aku. Macamana kantoi adalah aku cari fb kawan aku setelah mesej aku hantar via phone tidak berbalas. Jadi aku pikir nak cek wall dia sama ada dia tengah sedih or not in the mode. Plus boleh wish tahun baru to my girlfriend. Malangnya aku kene add dia semula.

Ujian betul, tak mahu sentap2 lagi tapi aku sangat terasa kot. Dia dahlah x respon kepada segala mesej yang aku tinggalkan. Aku anggap biasa shjlah sbb memang selalunya kami begitu. Tapi kami kawan baik sejak dari dulu lagi. Bila aku tanye kwn aku satu lagi pun dia x respon kedia. Jadi aku assume biasalah. Rupanya dah removed aku from fb.

Then aku drop mesej kat husband kawan aku tolong tanyekan kabar wife dia and if ada masa sudilah reply aku.

Sedih terkilan kalau kehilangan seorang kawan yg dah berpuluh tahun kita kawani dengan tiada alasan diberikan.

Aku masih menunggu dengan harapan ada penjelasan. As long u reply.
Sob2 nape x nak kawan dengan haku lagi. Sedihnya. Aku kawan dah lah x ramai. Kawan baik pun ada 2-3 kerat sahaja.

Ya allah semoga dibukakan hatinya untuk menghubungi aku. Amin.

1 comment:

elliashah said...

tq zuera,
yup kt tetap kawan. amin.
im happy tgk all my girlfriend dah happy especially yang dah beranak pinak tu hehe...

semoga semuanya baik2 shj kan. amin