3 hari lagi untuk pulang ke tanah air

Counting days lagi, banyak rasanya counting days untuk year 2012 untuk aku rasanya Insyallah. Kali ini ada 3 hari lagi untuk aku pulang ke kg halaman setelah hampir 3 bulan berada di rantau orang. Sebenarnya ada beberapa kepayahan untuk pulang seperti tarikh beberapa kali ditukar, kerja yang datang menyerang bertimpa-timpa dan tiba-tiba jadual dipenuhi dengan meeting dan segala review bagai. Aku jadi serba salah pula untuk pulang tapi limit aku untuk berada di benua eropah sudah hampir tamat.

Aku kene pulang untuk menghantar work permit yang dipanggil Nuola Star ke Kedutaan Itali di Malaysia. Permohonan ini untuk mendapatkan multiple visa Italy agar aku boleh kembali ke Italy dan meneruskan lagi saki baki projek di sana sehingga tempoh masa yang ditentukan kelak.

Dan aku akan bercuti seminggu untuk preparation salah satu hari penting dalam hidup. Semoga segalanya dipermudahkan dan berjalan dengan lancar. Insyallah.

No comments: