Plan for happiness


Aku telah berada didalam mood yang gembira maka sekarang tibalah masa untuk merancang kebahagian sendiri. Bukan bererti aku tidak bahagia selama ini disamping keluarga dan rakan tercinta. Alahai well you guys know what. Jarang aku open up tentang perasaan aku kerana tahulah aku seorang yang logik dan praktikal. Apabila melibatkan hati pun aku tetap akan sama. hehe. Nasib badanlah siapa yang bertuah dapat tuan punya badan ini yea. Pendek kata masih lagi nak rasa ego ni. Aduhaii pun. Tapi tetap kalah juge mak ni.

Huhu perasaan sekarang happy sangat. Kesian pada diri sendiri kerana tidak berpeluang untuk merancang dan memilih secara dekat dan sendiri kerana kengkangan jarak yakni aku berada di luar lingkup Malaysia. Nasib baik ada mama tersayang, dialah uruskan segalanya. dahulukan juga kewangan dia yang sedikit tu demi anak dara dia yang sulung lagi comot nie. I love you so much mama. I know you excited gilerkan. I kasi jer you buat apa you nak buat ok. Jangan risau yer, beberapa hari lagi allowance akak akan masuk maka akan disalurkan beberapa fulus yang mampu. To Mr MLM pun i let you do anything u want as long you happy k.

P/s Masih lagi nak berahsia walaupun orang dah boleh agak tahu...

No comments: