No trip for Oktober


Sedih rasanya tidak dapat buat mana-mana trip untuk bulan Oktober ini, ini berlaku kerana saya tidak dapat wang gaji saya lagi dari bulan lepas, nampaknya saya akan dpt double paid pada bulan hadapan, yahoo. Mungkin ada hikmahnya sebenarnya. Positif sangatlah aku ini kan. Orang tak de duit pun boleh nak relax2 lagi. Aku ini sebenarnya sangatlah kene berjimat-cermat, mahu buat majlis kenduri disember ini kene sumbangkan duit kerana aku seorang je anak yang dah bekerja sulung pula tu. Manalah mak bapak tak memandang dan mengharap tinggi pada aku yang sorang ini.

Hehe, tak mengapa itu tanggungjawab aku kan sebagai seorang anak yang solehah, cewahh.puii. insyallah nak jadi anak solehah. amin.

Sedihnya tak dapat join trip pergi ke Dolomite minggu ini, kawasan pergunungan cun di sekitar kaki Alps. Memang cun habis, tp aku kene behave kerana tidak mahu berhutang dan keadaan kewangan tidak membenarkan aku untuk beronggeng. Aku juga dah terima beberapa amaran dari rakan-rakan supaya kurangkan bershopping dan menabunglah.

Baiklah semua akan ku dengar nasihat kalian, tapi saya sudah melebur duit saya untuk ticket train dan accomodation for trip to Rome this coming November 1 - 3 hb haha..

After this my plan adalah London - Paris, harap dapat laksanakan sebab sekarang cuaca terlalu sejuk, tp untuk pergi melawat big cities rasanya tidak ada masalah sangatkan asal ada baju sejuk. Dah jumpe kawan yang boleh bawa saya bersuka cita di London. Harap dapat laksanakan trip ini sebelum blah dari Italy. yahoo..ada yang nak ikut roger saja saya k. jom.

P/s - alah ticket london belum beli lagi kene cepat2 nie...

No comments: