Digital scale idaman


Puii..kepada diri sendiri kerana melanggar peraturan tidak mahu bershopping. Nak salahkan opismate lah Mr F sebab tipu kata nak pergi kedai dekat je dibawaknya sampai Factory outlet Serravalle lagi. Menciks tapi suka haha nak buat macam mana kan alahai perempuan.

Aku pun jalan2 dengan niat hanya survey tapi memandangkan harga murah dan tidak dapat lagi dimana-mana maka aku pun sambar juga scale digital yang ku idamkan sejak dari dulu. Kalau di malaysia mahu seratus lebih ringgit. Kat sini 15 euro sahaja haha..Amiklah mak ko

Balik dengan excited timbang berat, hope tidak melepasi siling berat wajib diet aku haha,, yahoo berat berkurangan rupanya semenjak sebulan lebih aku disini. fuhh terus lega..menghampiri berat ideal (konon) bukan berat idaman yea. Lepas dah lega buat apa masak nasi & makan sbb dah tak rasa bersalah. hehe
Mungkin berkesan sikit2 teknik yang aku gunapakai untuk elakkan kenaikan berat sepanjang berada disini.

Antara teknik yang diguna pakai pergi balik kerja jalan kaki, naik tangga sebanyak 4 tingkat setiap hari, naik sahaja, turun jangan kira (rugi & tipu). Tapi set makan masih susah nak kurangkan haha sebab sini sangat sejuk woo maka sangat lapar woo, berharapkan winter dapat meningkatkan metabolisma sbb nak menahan sejuk, hehe bolehkah? tgh study keadaan ini

oklah kene kerja sekejap sbb banyak dokumen pending, aku mahu good performance ni insyallah amin. doakan yer kwn2 syg ku.

No comments: