feel like Umpians again

haku grad UMP pada tahun 2008 bersama teman-teman yang terchenta. setelah bertahun-tahun meninggalkan UMP lebih kurang 4 tahun terasa terpanggil semula untuk berkumpul secara serius bersama alumni UMP berada di UMP dan akhirnya berbakti kepada UMP.

Walaupun tidak menjadi seorang pensyarah, tetapi menjadi seorang alumni yang senantiasa mencari ruang dan masa untuk berkongsi maklumat dan keringat kepada universiti serta para pelajarnya adalah sesuatu yang menarik untuk dilakukan.

Tambahan pula jika ada teman-teman yang turut mempunyai minat yang sama. Baru-baru ini AGM alumni telah diadakan d UMP. Organisasi baru telah ditubuhkan buat kali yang ke 3 penubuhannya dan muka-muka yang dilantik adalah mereka yang sangat aktif semasa di universiti dahulu.

Aku selalu ter ' inspired dengan teman-teman yang terchenta ini. Merekalah yang sentiasa menyokong dan mengingatkan kita tentang kebaikan, keburukan serta perihal-perihal menjadi seorang manusia yang berilmu dan beramal. Tanpa mereka ini mungkin jiwa aku akan menjadi kosong, Semoga korang tetap menjadi manusia yang terchenta supaya haku senantiasa ada manusia yang boleh dipandang tinggi dan dihormati sepanjang hidup saya.

So aku sedang feeling as Umpians sekarang ini, so i sangat excited nak bekerja for my Alumni organisation. hehe this year would be serius fun for me.

p/s - serius mode + hiking mode..so best

No comments: