Diet caca merba

Hello!! Bengang dan geram kerana diet telah bersepah-sepah seperti tuannya jugak. Dulu aku de saing nak lumba-lumba kira kalori, workout apa nak buat dan berlumba nk maintain berat.

Tambah pula aktiviti gunung pastu ronggeng makan besar. Terima kasihlah kat geng g2k yang sentiaaa support saya hal-hal makan ini ok. Haha saya pun bersalah kerana melayan diri saya begini.

One run per month idea sedang diusahakan. Mac kita ada brooks run 11km, april ada energizer run 15.5km and may ker jun ada standard charterd run tp x decide distance lagi. Ikut otak tak waras nak test 21km. Tapi memikirkan nak membawa beban diri ini dipendam lah kejap. Maybe 10 cukup kot.

Resultnya saya kuat sahaja, jisim muscle meningkat. Tapi xde kurus ok. Haha semuanya epik palsu semata-mata. Kalo u mau kurus jaga makan ok. I makan dah out of control. Nak start balik adjust masa makan and apa nak makan. Perlu lg byk time. Haha sudah boring.

Tapi saya sedang berusaha untuk berjuang dan berubah ke arah kebaikan diri sendiri. Kengkawan tolong motivate saya. Bagilah kata-kata semangat dan sweet kepada saya.

Ok gtg

P/s berjuang sambil baring jadikee...sedang2x

No comments: