final showdown - wakaka crew menang babe

dance sangat inspiring kepada aku dan kepada mereka yang meminati art and music. tapi bagi aku dance is much more passion from singing comp, sebab many instinct and emotion boleh disalurkan via dance..hehe, so bila ada showdown, since dr audition sampai final aku tunggu & support.

of course aku tgk final showdown..a few week since top 5 rasanya aku pergi layan di KL live.
pergi dgn partner crime in familia lah, especially my bro pun de passion in dance sejak kecik, so kesian dia x dapat buat apa yang dia suka & minat, jadi haku layankan ajer pe dia n aku suke..

sejak tgk giller battle crew (gbc) for da 1st time memang kagum giler especially bboy khef, sebab dia kecik2x dah ler terror. sejak itu aku start follow perkembangan bdk2x ni...and itu yg aku de posting sebelum pasal GBC kan..aku terserempak di youth10 festival terus aku tahan depan mata nak snap a pic ..hehe sampai tersilap2x ckp, nk ckp good luck sebut congret..panik punye pasal..

so nak jadikan cerita, tiap2x kali pi kl live, x pernah dah aku sapa GBC lagi sebab confuse nk jadi supporter wakaka jugak ( haha sebab depa nakal comel)..tapi final memang kene tegur jugak since GBC x menang lagila kena saya something nice to them..dgn slumbernya pergi jumpa bboy Zerohavoc..kuang kuang kuang...dia ingat kat aku pernah jumpe kat youth 10 katanya..wargh lama sudah tu..aku perlagi terkagum & tersuka..biaslah artis ingat kat kita haha..skang dah jadi artis lar..pastu jumpe lak steal & juicy & khef..juicy & khef ni kecik lgi..so muka comel diorang memang nampak sedih giler...tetiba rasa kesian & simpati...tapi pic nak gak...pose tetap control machonya..ape pun doakan jer yang terbaik untuk GBC..korang memang bboy yang menakutkan..sesuai dgn nama giller strong..hehe

tp wakaka, sangat di kagumi kerana segala apa rutin dance yg diroang buat lahir dr hati & attitude diroang..semuanya originality each of bdk wakaka. sebab itu apa je yg wakaka buat memang pelik & fresh..kalo nak ikut apa yang biasa diorang buat, kita akan tgk benda yang sama bboy dr crew lain buat jugak. so aku kagum dgn perjuangan ini, bdk2x muda yang berjiwa besar.
mana aku tahu semua ini..alah adalah dari sumber yang boleh dipercayai lagi murni ok.
pada wakaka semoga korang terus best and fun dalam apa yang diperjuangkan.

floor fever - no words describing them..sangat awesome. kalo ikutkan hati FF patut menang. sangat kemas, best , teratur..but they pro dancers & not bboy or bbgirl...just bboy zen & lilo. so world has voting..tapi aku sangat suka the girls, fever dollz..haha sangat cun ..semoga FF pergi jauh hingga international k. FF boleh.

aku plak, kene juga berjuang habiskan study aku yang tak de arah tuju ini. tapi jiwa aku maybe tak cukup besar..aku sedang kecewa dan tak mampu nak menampung beban ini. semoga aku redha dan berdoa dapat menyelesaikan masalah yang sedang aku hadapi ini. doakan aku terus bertahan yer kwn2x..amin

p/s - aku merindui kwn aku yang berjiwa besar & sentiasa memberikan kata2x semangat untuk aku..aku sdgn kecewa..

3 comments:

Zaini said...

rilek la haidar.aku pun tunggang terbalik gak.
tak tau lak xdtg klas byk kali leh fail. ape brg ;)
mane gamba sabah!

elliashah said...

yerla mok.
dlm masa yg pendek ni di ujung waktu pun aku leh rasa nak giveup..

macam2x aku wat nak get back motivation aku, tapi agak susah la..

so depressed..hehe
tanx k .

Anonymous said...

wah..kagum..melayan tari menari! hehe..